ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 150
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 627
:: بازدید ماه : 6366
:: بازدید سال : 37806
:: بازدید کلی : 1663706
ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم با داشتن ویژگی ‌های برتر به یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار تبدیل شده است. از قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به استفاده از تکنولوژی سه طول موج ترکیبی، نداشتن مواد مصرفی خاص، مناسب بودن برای تیپ های پوستی ۱ تا ۶، صفحه نمایش بزرگ و مواردی از این قبیل را اشاره کرد. در ادامه به سایر ویژگی‌ های دستگاه Titanium اشاره می کنیم:

 • امنیت دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه Titanium کاملأ ایمن و مطمئن است و لیزر موهای زائد با استفاده از این دستگاه یک درمان بی خطر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. دستگاه تیتانیوم هیچ گونه عارضه پوستی را برای بیمار ایجاد نمی کند، فقط ممکن است کمی قرمزی روی پوست ایجاد شود که بعد از چند دقیقه یا چند ساعت از بین خواهد رفت. اما با این وجود توصیه می کنیم پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید توسط یک متخصص خبره، آموزش های لازم دیده شود تا عوارض جانبی ناخواسته ای پس از درمان ایجاد نشود.

 • درمان انواع تیپ‌ های پوستی

دستگاه تیتانیوم با ترکیب سه طول ‌موج لیزر مختلف، امکان درمان ‌های اختصاصی را بر روی انواع پوست و در شرایط مختلف فراهم کرده است. کاندید خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد و هم آقایان هم خانم ها می توانند از این دستگاه برای حذف موهای زائد بدن خود استفاده نمایند. فقط با توجه به نوع پوست ممکن است تعداد جلسات افراد با یکدیگر متفاوت باشد.

 

 • قابل استفاده برای تمامی مناطق بدن

با دستگاه لیزر Titanium موهای زائد کل بدن را می توان درمان کرد که شامل نواحی بازوها، دست ها و پاها، زیر بغل، باسن، ناحیه شرمگاه، خط فک، صورت و موارد دیگر می شود. از این دستگاه می توان در مردان و زنان برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده نمود.

 • لیزر موهای زائد بدون درد

دستگاه های تیتانیوم به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک ‌کننده پیشرفته و بسیار قوی در طول درمان لایه سطحی پوست را به‌ صورت مداوم و به طور مؤثر خنک می ‌کنند. در نتیجه بیماران درمان بدون درد و راحتی را تجربه می‌ کنند.

 • مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قوی

دستگاه تیتانیوم لیزر با بهره ‌گیری از تکنولوژی فوق العاده قدرتمند در سیستم خنک ‌کننده، باعث خنک شدن سطح پوست و کاهش درد در طول درمان می شود. در عین ‌حال گرمای لایه ‌های داخلی پوست را حفظ می کند تا اختلالی در روند درمان لیزر ایجاد نشود. این قابلیت در کمتر دستگاه لیزری به کار رفته است.

مشکلی که بسیاری از دستگاه‌ های لیزر دارند، سیستم چیلر ضعیف آنها برای خنک نگه داشتن سطح پوست به هنگام انجام لیزر است. اگر دستگاه لیزری از چنین ویژگی برخوردار نباشد، به احتمال زیاد بعد از انجام لیزر پوست فرد تغییر رنگ داده و دچار سوختگی می شود.

علت استفاده از چیلر داخلی در دستگاه تیتانیوم لونا لیزر

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاد که چرا باید از یک سیستم خنک کننده و چیلر داخلی در دستگاه لیزر استفاده شود. به دلیل آنکه اشعه های لیزر گرمای زیادی را بر روی سطح پوست ایجاد می کنند، این گرما اذیت کننده می شود. استفاده از سیستم خنک کننده و چیلر داخلی قوی در لیزر تیتانیوم  باعث می شود دمای سر هندپیس به طور دائم خنک باقی بماند و پوست بیمار هیچ گونه درد و سوزشی را احساس نکند. این سیستم یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک نگه می دارد.

دستگاه لونا توسط چیلر داخلی خود گرما را به حداقل می رساند. این دمای کنترل شده موجب می شود سرعت از بین رفتن موهای زائد بیشتر شود. مراجعه کنندگان می توانند با استفاده از دستگاه تیتانیوم لونا لیزر در طول یک جلسه، درمانی کاملا بدون درد و سوزش را تجربه کنند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید